niedziela, 24 lutego 2013

To koniec

   Nadszedł czas się pożegnać. Nie napiszę już raczej nic na "Kronikę Huncwotów". Straciłam wenę do pisania fanficków, obecnie piszę tylko niezależne opowiadania i wiersze. Przepraszam, że nie dokończę tej historii, ale może będzie zainteresowani inną: powrot-krolowej.blogspot.com
   Postaram się znów zacząć czytać Wasze blogi, zapewne mam spore zaległości. Wracam do świata blogów.
   Jeszcze raz przepraszam za koniec moich Huncwotów. Po prostu nie czerpię już przyjemności z pisania o nich.
   Mam nadzieję, że zechcecie czytać moje nowe opowiadanie.
   S@die

2 komentarze:

  1. Hej wiem że zakończyłaś bloga ale może jednak skusisz się na kolejnego ,,wężyka,, więcej informacji na moim blogu czyli gra-w-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej. Szkoda że od chodzisz. Dopiero odkryłam tego bloga i mam zamiar przeczytać wszystkie rozdział.

    Zajrzysz ? lily-evans-i-james-potter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń